ÁSZF

Általános Szolgáltatási Feltételek

Az Általános Szolgáltatási Feltételek ("ÁSZF") tartalmazzák az OrgoneLife Kft. /OrgoneLife Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság/ , (székhely: 2141 Csömör, Középhegy utca 46. , adószám: 26751517-1-13), mint szolgáltató ("Szolgáltató") által üzemeltetett www.orgonelife.hu webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. 

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. 

Szolgáltató adatai: 

A szolgáltató neve: OrgoneLife Kft. /OrgoneLife Szolgáltató Korlátolt Feleősségű Társaság/

A szolgáltató székhelye: 2141 Csömör, Középhegy utca 46.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@orgonelife.hu

Cégjegyzékszáma: 13 09 200065

Adószáma: 26751517-1-13

Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve: Pest Megyei Cégbíróság

Nyilvántartásba vétel: 2019.

Telefonszáma: +3630/813-3440 

A szerződés nyelve: magyar 

A tárhely-szolgáltató adatai: Webnode AG, azonosító CH - 170.3.036.124-0, székhely Badenerstrasse 47, 8004 Zurich, Switzerland, kapcsolati e-mail: support@webnode.com.

Alapvető rendelkezések 

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ("Btk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. 

1.2. A jelen Szabályzat 2020. november 24. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi. Felhasználók/Megrendelők a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

1.3. A honlap, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelem alatt áll. Felhasználó/Megrendelő, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra/honlapra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa - akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak/honlapnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó/Megrendelő nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

Adatkezelési szabályok 

1.4. Az adatvédelmi tájékoztató a www.orgonelife.hu honlapon érhető el : https://www.orgonelife.hu/felhasznalasi-feltetelek/

 Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre 

1.6. A webáruházban megjelenített termékek csak online rendelhetők meg.  A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, Alanyi Adómentesek, (nem tartalmaznak Áfát), valamint nem tartalmaznak házhozszállítási díjat.

1.7. A honlapon Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. 

1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

Rendelés menete 

1.9. A rendelés menetének részletes leírása

Felhasználó/Megrendelő regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást a megrendelőlap kitöltésével. 

Felhasználó/Megrendelő a megvásárolni kívánt terméket kiválasztja a webáruházban, rákattint a "kosárba" gombra és  a darabszámát megadja. 

Felhasználó/Megrendelő bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a "kosár" ikonra kattintva. 

Ha Felhasználó/Megrendelő további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a "folytatom a vásárlást" gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A "törlés - X" ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma.  

Felhasználó/Megrendelő a "kifizetés" gombra kattintva jut a számlázási cím oldalra. Amennyiben cégre kéri a számlát, bepipálja a "céges számlázás" négyzetet és megadja a cég adatait. 

Ha a szállítási cím eltér a számlázási címtől, bepipálja a "szállítás másik címre" négyzetet és megadja a szállítási címet. 

Ezt követően kiválasztja a szállítási módot, majd a következő oldalon kiválasztja a fizetési módot. (1.11 pontban részletezve) 

Amennyiben a webshop-ban vagy a megrendelőlapon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után Szolgáltató azonnal tájékoztatja a Megrendelőt az új adatokról. A Megrendelő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a Billingó számlázási rendszerén keresztül elektronikus úton juttatjuk el Felhasználó/Megrendelő megrendelés során megadott elektronikus levelezési címére. 

Az elállási jogról szóló tájékoztatót a csomag tartalmazza. 

Felhasználó/Megrendelő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik. 

Az adatok megadását követően Felhasználó/Megrendelő a "megrendelés befejezése" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát. 

Felhasználó/Megrendelő e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó/ Megrendelő rossz adatokat adott meg regisztrációja/megrendelése során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.) 

1.10. Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek

Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó/ Megrendelő a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

1.11. Szállítási módok leírása , fizetési lehetőségek

Szállítási módok

- MPL Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve, MPL Háznál történő kézbesítés (335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet alapján)

- a Foxpost rendszerén kereszül: Foxpost Csomagautomatába szállítás

- Packeta ÁTVEVŐPONTRA vagy CSOMAGAUTOMATÁBA

Fizetési lehetőségek: 

- Banki átutalás ( számla neve: OrgoneLife Kft. /OrgoneLife Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság/ , Számlaszám: 65100266-16201372-00000000 , Bank neve: MBH Bank Nyrt. (volt Takarékbank Zrt.) IBAN: HU38651002661620137200000000 , BIC / Swift: MKKBHUHB )

- Bankkártyás fizetés a Stripe rendszerén keresztül. A Stripe a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, mely érvényes engedéllyel rendelkezik. A Stripe online fizetési rendszere az alábbi bankkártyákkal történő fizetést teszi lehetővé:

MasterCard, VISA, American Express

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni a bankkártya számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Nem kezelünk bankkártyaadatokat az online fizetés során. Akárcsak egy bolti kártyás vásárlás esetében sem kezelünk, hiszen a bank terminálja dolgozza fel az adatokat helyettünk. Az online vásárlás során is jelen van a vásárló és a webshopunk között a kifejezetten internetes kereskedelemre létrejött pénzügyi intézet, a Stripe. A világon a második legnépszerűbb online fizetőeszköz a PayPal után. A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen és nem is lehet felára.

- Fizetési linkkel: Felhasználó/Megrendelő elektronikus levélcímére fizetési linket küldünk online bankkártyás fizetéshez, a SUMUP terminálunkhoz kapcsolódó fizetési linkkel.

A megrendelés során megadott postázási/kézbesítési címet Felhasználó/ Megrendelő köteles ellenőrizni, mert a megrendelést visszaigazoló emailben feltüntetett vételár csak az első szállítási díjat tartalmazza. Amennyiben a Szolgáltató kézbesítője visszaküldi Szolgáltatónak a megrendelt terméket "Cím elégtelen", "Ismeretlen", " Elköltözött", "Nem vette át", "Nem kereste" stb. jelzéssel, akkor a második (vagy későbbi) szállítást belföldi-, és külföldi szállítás esetén egyaránt, a megrendelést visszaigazoló e-mailben meghatározott ügyintézési díj, vagy a választott szállítási módhoz kapcsolódó szállítási díj (mely tartalmazza az újabb postaköltséget/szállítási díjat is) Szolgáltató részére történő befizetését követően tudja Szolgáltató ismételten teljesíteni. Amennyiben utánvétes terméket nem vesz át a Felhasználó/Megrendelő, úgy azt kizárólag előre utalásos kifizetést követően (tehát a termék teljes vételárának, és a szállítási díjnak kifizetését követően) szállítja le újból a Szolgáltató. Az első sikertelen kézbesítést követően 180 napig őrzi meg a visszakerült terméket a Szolgáltató, majd azt újból értékesíti a 180. napot követően. Ez idő alatt az újraküldési díj ellenében Szolgáltató megkísérli a termék újbóli kézbesítését, de amennyiben az is sikertelen lesz, úgy az őrzési időbe azt is beleszámítja a Szolgáltató. A fentieket Felhasználó/ Megrendelő maradéktalanul elfogadja.) 

1.12. A Szolgáltató köteles a Felhasználó/Megrendelő megrendelésének megérkezését a Felhasználó/Megrendelő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó/Megrendelő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Felhasználóhoz/Megrendelőhöz nem érkezik meg, az Felhasználó/Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. 

A megrendelések feldolgozása és teljesítés 

1.13. A webáruház a megrendelés visszaigazolását automatikusan kiküldi. A megrendeléseket hétköznapokon 9.00-17.00 óra között dolgozzuk fel. 

1.14. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 7-10 munkanapon belül, ettől eltérő esetek a termék lapján szerepelnek. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre. 

1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. 

Elállás joga 

1.16. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Szolgáltató 30 napot ad erre Felhasználó/Megrendelő részére. 

1.17. Az elállási jog gyakorlásának menete

Az áru visszaküldésének szállítási kötsége a vásárlót terheli, a kifogásolt áru telephelyünkre történt megérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 14  napon belül visszautalja a webáruház a vételi árat. 

Garancia, jótállás 

1.18. Wellness Termékeinkre 12 hónap hónap garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén a garancia az OrgoneLife Kft. telephelyén érvényesíthető, tehát ide kell visszaküldeni a Wellnes készüléket javítás céljából. Kérdés esetén telefonon, illetve elektronikus elérhetőségeinken is tájékoztatást nyújtunk. 

Panaszkezelés 

1.19. A webshop panaszügyéntézési helye az OrgoneLife Kft. székhelye: 2141 Csömör, Középhegy utca 46. A panaszokat elsősorban írásban, lehetőleg e-mailben, de akár telefonon is fogadjuk. Elérhetőségeink: OrgoneLife Kft. 2141 Csömör, Középhegy utca 46.Tel: +36/30-813-3440; E-Mail: info@orgonelife.hu, rendelesek@orgonelife.hu; WEB: www.orgonelife.hu

Vegyes rendelkezések 

1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Budapest Környéki Törvényszék (1146 Budapest, Hungária krt. 179-187., Tel.: +36 1 885 6000, Fax: +36 1 550 3936, Levelezési cím: 1590 Budapest, Pf. 225., E-mail cím: birosag_bkt@birosag.hu)   illetékességét. 

Csömör, 2020.11.24.